DOMÈNECH, L’ECLECTICISME TRASCENDIT
Dimarts 5 de febrer a les 19h continuem amb el cicle de presentació de la biografia de Lluís Domènech i Montaner, escrita pel seu besnét i publicada per Edicions La Magrana, en aquest cas a la Sala d’Actes del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, amb la presència de la degana Assumpció Puig.
La sessió serà conduïda per l’autor, Lluís Domènech Girbau, i comptarem amb les intervencions de Tomás Llorens, Pedro Azara, Pilar Vélez i Enric Granell.
Acte coorganitzat amb el Col·legi d’Arquitectes de Catalunya i la Cooperativa Jordi Capell
Dimarts 05 de febrer de 2019
19:00
Sala d’Actes del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya
Entrada gratuïta
Les properes dates confirmades són:
26 febrer EL VIATGE DE DOMÈNECH I MONTANER
13:00
Escola d’Arquitectura de Barcelona
Entrada gratuïta
Antoni Ramón, Carolina Garcia, Carme Rodríguez, membres del Departament de Teoria i Historia de la Arquitectura de la ETSAB:
“Al voltant de la idea de viatge en Domènech i Montaner”
6 de març DOMÈNECH I MONTANER I LA HISTORIA GENERAL DEL ARTE DE LA MONTANER I SIMÓN
16:00
Facultat de Geografia i Historia de la UB
Entrada gratuïta
Acte organitzat per GRACMON.Seminari del Departament de Historia de l’Art. Facultat de Geografia i Historia de la UB
Dra.Teresa-Montserrat Sala: ” Panorama del paisatge cultural de Barcelona en temps de Domènech i Montaner”
Dra.Laura Bellver: “Les intervencions de Domènech i Montaner en el projecte editorial de Montaner i Simón”
Dra.Mireia Freixa:“La Historia general del Arte” de la Montaner i Simón, dins del context historiogràfic europeu de finals del Vuit-cents”
Dra.Pilar Vélez: “Les arts decoratives i l’ornamentació en la Historia General del Arte de Montaner i Simón”
9 abril DOMÈNECH I MONTANER, POLIFÒNIC
19:00
Palau de la Música Catalana
Entrada gratuïta
Erica Weise, violoncel·lista :”La estructura en la música i en la arquitectura”
Borja de Riquer: “El viatge polític de Domènech i Montaner”
Lluis Domènech: “La caixa de vidre: Arquitectura i ornamentació al Palau”